ATV Trial eXtreme – 23. april 2022, Krško, Slovenia

ATV TRIAL EXTREME 2022

KONČNA RAZVRSTITEV

4. Mario Kovačić 125

5. Nejc Ferk 127

6. Tilen Rihtat 134

7. Jani Goričanec 144

8. Nikola Vukičević 158

9. Nino Klarić 189

SEZNAM PRIJAVLJENIH

ŠTEVILKAVOZNIKZNAMKAMODELEKIPA
01Luka PrezeljPolarisScrambler 1000 XP Klub ATV Slovenia
02Peter BrečkoCan-amOutlander 850Klub ATV Slovenia
03Werner PotezPolarisScrambler 1000 SKlub ATV Slovenia
04Kyam PotezPolarisScrambler 1000 XPKlub ATV Slovenia
05Matija Buhin FišterPolarisSportsman 1000 XPZagorje Adventure
06Stanko SimoničPolarisSportsman 1000 SKlub ATV Slovenia
07Matej LahCan-amOutlander Xxc 1000Klub ATV Slovenia
08Josip VitkoPolarisScrambler 1000Zagorje Adventure
09Ivan DolezanPolarisScrambler 1000 XPSam Protiv Svih
10David LesjakCan-amRenegade 800Klub atv Traktoristi
11Marko BerdajsKawasakiBrute force 750Klub ATV Slovenia
12Mario KovačićPolarisScrambler 1000 SPolaris Team Croatia
13Andrej ZizekCan-am RenegadeTeam Unknown
14Aleksander SkodičCan-amRenegadeTeam Unknown
15Stanimir VilotićCan-amOutlander 570 MaxTeam Unknown
16Jaka KotnikPolarisScrambler 850Klub ATV Slovenia
17Gregor KotarCan-amOutlander 800r xxcKlub ATV Slovenia
18Jani GoričanecCan-amRenegadeTeam TSD
19Luka BolhaStelsGueapardTeam Unkown
20Vladimir MicovicCan-amRenegade 800 rATV Team Požega
21Sandi VidovičLinhaiPromax 500RAT PATH
22Marko JovanovicCF MotoC 1000CFmoto Srbija
23Nejc FerkPolarisSportsman 1000 SKlub ATV Slovenia
24Alen ŽolnirTGBTarget 600Team Unknown
25Aleš BabšekPolarisSportsman 1000XPPohorska Flota
26Nikola VukičevićPolarisScrambler 1000SPolaris Team Croatia
27Nino KlarićPolarisScrambler 1000SPolaris Team Croatia
28Martin PrimcPolarisScrambler 1000SKlub ATV Slovenia
29Muntean RazvanCan-amRenegadeACS Moto Maxx
30Marko JagerCan-amOutlander Max 1000Green Gold Racing
31Marko ČrnčecPolarisScrambler 500Team Unknown
32Aleks HojnikCF-Moto520Team Unknown
33Grega AvbrehtSMCJ-Max 700Team Unknown
34Žan BerglezCan-am OutlanderTeam Unknown
35Tilen RihtatKawasaki Kvf 750Team Unknown
36Aleks HojnikCF moto520Team Unknown
37Emir RibicTGBTargetTeam Unknown

PRAVILA

Razredi

ATV do 600ccm

ATV nad 600ccm

Opombe:

Razredi se lahko združijo na dan dogodka, če v vsaki skupini ni dovolj voznikov.

ATV-ji, s prostornino motorja manjšo od 600 ccm, lahko po presoji glavnega sodnika sodeluejo v višjem razredu, ne morejo pa sodelovati v obeh razredih.

Vozila in oprema

Vsa prijavljena vozila so predmet pregleda pred začetkom prireditve, ki ga morajo uspešno opraviti preden jim je dovoljeno sodelovati.

Vse napake pri pregledu, priporočila ali druge pomembne točke bo zabeležil glavni nadzornik kluba, tako da se lahko vsa potrebna dejanja ali izboljšave pregledajo glede popolnosti, ko bo vozilo naslednjič predstavljeno v pregled.

Če izboljšava ali priporočena sprememba, ki vpliva na varnost ali izpolnjevanje pogojev, ni bila izvedena pred ponovnim pregledom vozila za sodelovanje na istih ali naslednjih dogodkih, potem temu vozilu NI dovoljeno sodelovati.

Odločitev o tem, ali katero koli vozilo, predloženo v pregled, ustrezno izpolnjuje zahteve ali priporočila spodaj, pripada glavnemu sodniku na podlagi priporočila pregledovalca vozil.

Vozila razreda ATV se ob prihodu na lokacijo ne smejo spreminjati tako, da se zamenja kakršna koli oprema ali na način, da vozilo ni več tehnično izpravno.

Pnevmatike opremljene z verigami in/ali žebljaste pnevmatike (ježevke) NISO dovoljene.

Priporočljivo je, da imajo vsa sodelujoča vozila komplet prve pomoči in gasilni aparat (glavni sodnik bo imel dostop do kompleta prve pomoči in gasilnega aparata iz klubske prikolice).

Vso opremo za vleko, ki se uporablja, mora pred uporabo pregledati glavni sodnik ali pristojni pooblaščenec, ki je zadolžen za vitlanje na prireditvi, da se zagotovi, da je primerna za nalogo ter v varnem in sprejemljivem stanju.

Udeleženčevo ATV vozilo MORA imeti ustrezne vlečne točke, ki so sposobne izvleči vozilo na sprednji in zadnji strani ATV-ja.

Priključki akumulatorja MORAJO biti pokriti in ustrezno izolirani.

Akumulator MORA biti zavarovan tako, da se ne more ločiti od vozila niti v primeru prevrnitve ATV-ja.

Točkovanje dogodka

Na začetku preskusa mora ATV biti v nepremičnem stanju in s sprednjim robom vozila poravnan med palicami prvih vrat. Po preverjanju, ali je voznik pripravljen za speljevanje, bo signal glavnega sodnika ali njegovega pooblaščenca omogočil udeležencu vstop v testni odsek. Točkovanje se začne takoj, ko se ATV premakne ali poskuša premakniti po startnem signalu.

Ocene se zbirajo na naslednji način:

1 točka: Za vsako popravljanje linije ATV-ja. Prestavljanje v vzratno prestavo bo dodeljeno kot popravljanje linije. Zibanje naprej in nazaj ne bo dodeljeno kot popravljanje.

2 točki: za vsak dotik s palico/zastavico v točkovalnem odseku s katerim koli delom ATVja ali telesa.

2 točki: za vsak dotik označevalne vrvi/traku med vrati (checkpoint).

4 points: Za pridobivanje zunanje pomoči

5 točk: se lahko dodeli, če se vozilo vkoplje in ne more nadaljevati vendar se kljub temu poskuša izkopati in pri tem povzroča nastanek lukenj ali večje ovire zaradi vrtenja pnevmatik. Opozorilo o “vkopanju” bo zaklicano, da se vozniku naroči naj preneha z vožnjo. Če se ta navodila ne upoštevajo, se lahko kazen izreče brez drugega opozorila.

5 točk: če se kateri koli del voznikovega telesa dotakne tal.

7 točk: za vsaka zgrešena vrata (checkpoint).

10 točk: za moteče in prepirljivo vedenje ali za vožnjo proge na nevaren ali neprimeren način.

“MAX +”: za neuspešno prevožen sektor.

“MAX +”: za prečkanje meje sektorja ali navidezne meje poti (trak).

“MAX +”: Za 5 neuspešnih poskusov med katerikoli dvemi vrati

“MAX +”: Za neuspešno dokončanje preskusa v določenem časovnem okviru. Časovni okvir bo določil in sporočil udeležencem glavni sodnik pred začetkom dogodka.

Opombe:

Vse palice na odseku preskusa so “žive” dokler je voznik ne zadane. Po prvem zabeležen trku katerakoli palica, ki je bila udarjena ne daje več dodatnih točk v trenutnem preskusu.

Dovoljeni sta največ kateri koli dve zgrešeni vrati na preskus, pri tretjih zgrešenih vratih to postane »Max+«.

Vozilo mora dati vsaj en “odtis” pnevmatike med vrata in nadaljevati naprej, da se izogne ​​kazni za “zgrešena vrata”. Za odpravo dvoma se bo vožnja do vrat in speljevanje dela vozila skozi vrata, nato pa vzvratna vožnja za vožnjo okoli vrat štela za zgrešena vrata.

Vozilo mora uspešno prečkati zadnja vrata, da zaključi sektor.

Pravila dogodka

Sodniki so zabeleženi kot uradne osebe.

Uporaba obhodne poti okrog ovir kjer je to na mogoče bo točkovano kot dve zgrešeni vrati.

MAX + je izračunan kot točke ki ste jih izbrali v sektorju do točke napake + 7 točk za vsa preostala neprevožena vrata.

Dovoljeni so največ trije poskusi med dvema vratoma, za odpravo dvoma to pomeni, da sta med katerima koli dvema zaporednima vratoma dovoljena dva povratka nazaj. Če v tretjem poskusu ne uspete uspešno prečkati vrat, se ta preskus šteje kot zgrešena vrata.

Prečkanje meje preskusa ali virtualne meje poti s katerim koli delom vozila med vožnjo po tem odseku se za udeleženca šteje kot takojšnji neuspeh tega preskusa.

Sodelujoči voznik ne more sodelovati v dveh razredih.

Vsi udeleženci morajo upoštevati navodila glavnega sodnika in pomagati pri organiziraju, postavitvi in ​​razstavljanju preskusov, kot je razumno zahtevano med dogodkom.

Kazen za neupoštevanje po enem opozorilu je izključitev iz dogodka.

Vrata bodo široka najmanj 145 cm v razredu nad 600 in 130 cm v razredu do 600.

Odgovornost za točkovanje in druge odločitve o dogodkih je v pristojnosti glavnega sodnika.

Vsaka pritožba ali utemeljen argument v zvezi z odločitvijo glavnega sodnika se lahko prenese na arbitražo prisotnemu klubskemu upravitelju, vendar upoštevajte, da bodo odločitve, ki se izkažejo za dvoumne glede dokončnega sklepa, sprejete po priporočilih glavnega sodnika.