
KONČNA RAZVRSTITEV

4. Mario Kovačić 125
5. Nejc Ferk 127
6. Tilen Rihtat 134
7. Jani Goričanec 144
8. Nikola Vukičević 158
9. Nino Klarić 189
SEZNAM PRIJAVLJENIH
ŠTEVILKA | VOZNIK | ZNAMKA | MODEL | EKIPA |
---|---|---|---|---|
![]() | Luka Prezelj | Polaris | Scrambler 1000 XP | Klub ATV Slovenia |
![]() | Peter Brečko | Can-am | Outlander 850 | Klub ATV Slovenia |
![]() | Werner Potez | Polaris | Scrambler 1000 S | Klub ATV Slovenia |
![]() | Kyam Potez | Polaris | Scrambler 1000 XP | Klub ATV Slovenia |
![]() | Matija Buhin Fišter | Polaris | Sportsman 1000 XP | Zagorje Adventure |
![]() | Stanko Simonič | Polaris | Sportsman 1000 S | Klub ATV Slovenia |
![]() | Matej Lah | Can-am | Outlander Xxc 1000 | Klub ATV Slovenia |
![]() | Josip Vitko | Polaris | Scrambler 1000 | Zagorje Adventure |
![]() | Ivan Dolezan | Polaris | Scrambler 1000 XP | Sam Protiv Svih |
![]() | David Lesjak | Can-am | Renegade 800 | Klub atv Traktoristi |
![]() | Marko Berdajs | Kawasaki | Brute force 750 | Klub ATV Slovenia |
![]() | Mario Kovačić | Polaris | Scrambler 1000 S | Polaris Team Croatia |
![]() | Andrej Zizek | Can-am | Renegade | Team Unknown |
![]() | Aleksander Skodič | Can-am | Renegade | Team Unknown |
![]() | Stanimir Vilotić | Can-am | Outlander 570 Max | Team Unknown |
![]() | Jaka Kotnik | Polaris | Scrambler 850 | Klub ATV Slovenia |
![]() | Gregor Kotar | Can-am | Outlander 800r xxc | Klub ATV Slovenia |
![]() | Jani Goričanec | Can-am | Renegade | Team TSD |
![]() | Luka Bolha | Stels | Gueapard | Team Unkown |
![]() | Vladimir Micovic | Can-am | Renegade 800 r | ATV Team Požega |
![]() | Sandi Vidovič | Linhai | Promax 500 | RAT PATH |
![]() | Marko Jovanovic | CF Moto | C 1000 | CFmoto Srbija |
![]() | Nejc Ferk | Polaris | Sportsman 1000 S | Klub ATV Slovenia |
![]() | Alen Žolnir | TGB | Target 600 | Team Unknown |
![]() | Aleš Babšek | Polaris | Sportsman 1000XP | Pohorska Flota |
![]() | Nikola Vukičević | Polaris | Scrambler 1000S | Polaris Team Croatia |
![]() | Nino Klarić | Polaris | Scrambler 1000S | Polaris Team Croatia |
![]() | Martin Primc | Polaris | Scrambler 1000S | Klub ATV Slovenia |
![]() | Muntean Razvan | Can-am | Renegade | ACS Moto Maxx |
![]() | Marko Jager | Can-am | Outlander Max 1000 | Green Gold Racing |
![]() | Marko Črnčec | Polaris | Scrambler 500 | Team Unknown |
![]() | Aleks Hojnik | CF-Moto | 520 | Team Unknown |
![]() | Grega Avbreht | SMC | J-Max 700 | Team Unknown |
![]() | Žan Berglez | Can-am | Outlander | Team Unknown |
![]() | Tilen Rihtat | Kawasaki | Kvf 750 | Team Unknown |
![]() | Aleks Hojnik | CF moto | 520 | Team Unknown |
![]() | Emir Ribic | TGB | Target | Team Unknown |
PRAVILA
Razredi
ATV do 600ccm
ATV nad 600ccm
Opombe:
Razredi se lahko združijo na dan dogodka, če v vsaki skupini ni dovolj voznikov.
ATV-ji, s prostornino motorja manjšo od 600 ccm, lahko po presoji glavnega sodnika sodeluejo v višjem razredu, ne morejo pa sodelovati v obeh razredih.
Vozila in oprema
Vsa prijavljena vozila so predmet pregleda pred začetkom prireditve, ki ga morajo uspešno opraviti preden jim je dovoljeno sodelovati.
Vse napake pri pregledu, priporočila ali druge pomembne točke bo zabeležil glavni nadzornik kluba, tako da se lahko vsa potrebna dejanja ali izboljšave pregledajo glede popolnosti, ko bo vozilo naslednjič predstavljeno v pregled.
Če izboljšava ali priporočena sprememba, ki vpliva na varnost ali izpolnjevanje pogojev, ni bila izvedena pred ponovnim pregledom vozila za sodelovanje na istih ali naslednjih dogodkih, potem temu vozilu NI dovoljeno sodelovati.
Odločitev o tem, ali katero koli vozilo, predloženo v pregled, ustrezno izpolnjuje zahteve ali priporočila spodaj, pripada glavnemu sodniku na podlagi priporočila pregledovalca vozil.
Vozila razreda ATV se ob prihodu na lokacijo ne smejo spreminjati tako, da se zamenja kakršna koli oprema ali na način, da vozilo ni več tehnično izpravno.
Pnevmatike opremljene z verigami in/ali žebljaste pnevmatike (ježevke) NISO dovoljene.
Priporočljivo je, da imajo vsa sodelujoča vozila komplet prve pomoči in gasilni aparat (glavni sodnik bo imel dostop do kompleta prve pomoči in gasilnega aparata iz klubske prikolice).
Vso opremo za vleko, ki se uporablja, mora pred uporabo pregledati glavni sodnik ali pristojni pooblaščenec, ki je zadolžen za vitlanje na prireditvi, da se zagotovi, da je primerna za nalogo ter v varnem in sprejemljivem stanju.
Udeleženčevo ATV vozilo MORA imeti ustrezne vlečne točke, ki so sposobne izvleči vozilo na sprednji in zadnji strani ATV-ja.
Priključki akumulatorja MORAJO biti pokriti in ustrezno izolirani.
Akumulator MORA biti zavarovan tako, da se ne more ločiti od vozila niti v primeru prevrnitve ATV-ja.
Točkovanje dogodka
Na začetku preskusa mora ATV biti v nepremičnem stanju in s sprednjim robom vozila poravnan med palicami prvih vrat. Po preverjanju, ali je voznik pripravljen za speljevanje, bo signal glavnega sodnika ali njegovega pooblaščenca omogočil udeležencu vstop v testni odsek. Točkovanje se začne takoj, ko se ATV premakne ali poskuša premakniti po startnem signalu.
Ocene se zbirajo na naslednji način:
1 točka: Za vsako popravljanje linije ATV-ja. Prestavljanje v vzratno prestavo bo dodeljeno kot popravljanje linije. Zibanje naprej in nazaj ne bo dodeljeno kot popravljanje.
2 točki: za vsak dotik s palico/zastavico v točkovalnem odseku s katerim koli delom ATVja ali telesa.
2 točki: za vsak dotik označevalne vrvi/traku med vrati (checkpoint).
4 points: Za pridobivanje zunanje pomoči
5 točk: se lahko dodeli, če se vozilo vkoplje in ne more nadaljevati vendar se kljub temu poskuša izkopati in pri tem povzroča nastanek lukenj ali večje ovire zaradi vrtenja pnevmatik. Opozorilo o “vkopanju” bo zaklicano, da se vozniku naroči naj preneha z vožnjo. Če se ta navodila ne upoštevajo, se lahko kazen izreče brez drugega opozorila.
5 točk: če se kateri koli del voznikovega telesa dotakne tal.
7 točk: za vsaka zgrešena vrata (checkpoint).
10 točk: za moteče in prepirljivo vedenje ali za vožnjo proge na nevaren ali neprimeren način.
“MAX +”: za neuspešno prevožen sektor.
“MAX +”: za prečkanje meje sektorja ali navidezne meje poti (trak).
“MAX +”: Za 5 neuspešnih poskusov med katerikoli dvemi vrati
“MAX +”: Za neuspešno dokončanje preskusa v določenem časovnem okviru. Časovni okvir bo določil in sporočil udeležencem glavni sodnik pred začetkom dogodka.
Opombe:
Vse palice na odseku preskusa so “žive” dokler je voznik ne zadane. Po prvem zabeležen trku katerakoli palica, ki je bila udarjena ne daje več dodatnih točk v trenutnem preskusu.
Dovoljeni sta največ kateri koli dve zgrešeni vrati na preskus, pri tretjih zgrešenih vratih to postane »Max+«.
Vozilo mora dati vsaj en “odtis” pnevmatike med vrata in nadaljevati naprej, da se izogne kazni za “zgrešena vrata”. Za odpravo dvoma se bo vožnja do vrat in speljevanje dela vozila skozi vrata, nato pa vzvratna vožnja za vožnjo okoli vrat štela za zgrešena vrata.
Vozilo mora uspešno prečkati zadnja vrata, da zaključi sektor.
Pravila dogodka
Sodniki so zabeleženi kot uradne osebe.
Uporaba obhodne poti okrog ovir kjer je to na mogoče bo točkovano kot dve zgrešeni vrati.
MAX + je izračunan kot točke ki ste jih izbrali v sektorju do točke napake + 7 točk za vsa preostala neprevožena vrata.
Dovoljeni so največ trije poskusi med dvema vratoma, za odpravo dvoma to pomeni, da sta med katerima koli dvema zaporednima vratoma dovoljena dva povratka nazaj. Če v tretjem poskusu ne uspete uspešno prečkati vrat, se ta preskus šteje kot zgrešena vrata.
Prečkanje meje preskusa ali virtualne meje poti s katerim koli delom vozila med vožnjo po tem odseku se za udeleženca šteje kot takojšnji neuspeh tega preskusa.
Sodelujoči voznik ne more sodelovati v dveh razredih.
Vsi udeleženci morajo upoštevati navodila glavnega sodnika in pomagati pri organiziraju, postavitvi in razstavljanju preskusov, kot je razumno zahtevano med dogodkom.
Kazen za neupoštevanje po enem opozorilu je izključitev iz dogodka.
Vrata bodo široka najmanj 145 cm v razredu nad 600 in 130 cm v razredu do 600.
Odgovornost za točkovanje in druge odločitve o dogodkih je v pristojnosti glavnega sodnika.
Vsaka pritožba ali utemeljen argument v zvezi z odločitvijo glavnega sodnika se lahko prenese na arbitražo prisotnemu klubskemu upravitelju, vendar upoštevajte, da bodo odločitve, ki se izkažejo za dvoumne glede dokončnega sklepa, sprejete po priporočilih glavnega sodnika.